مقالات آموزشی کامپیوتر و اینترنت
تبليغات

تبليغات


رز اس ام اس | مجموعه پيامك هاي طبقه بندي شده
اوکسين ادز معتبرترين و بزرگترين سيستم کسب درآمد وبمسترها

درباره ما

به سایت مقالات آموزشی کامپیوتر و اینترنت خوش آمدید

مترجم وبلاگ

آمار وبلاگ

آمار وبلاگ  

بازديد امروز : 4
بازديد ديروز : 0
بازديد هفته : 4
بازديد ماه : 98
بازديد کل : 136760
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاين : 1


 

فال حافظ و سخن روز








فال حافظ شيرازي
اي حافظ شيرازي! تو محرم هر رازي! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم مي دهم که هر چه صلاح و مصلحت مي بيني برايم آشکار و آرزوي مرا برآورده سازي

فال حافظ
فال حافظ با معني و تفسير

آخرين مطالب

» اولین گوشی چهار هسته ای جهان، پدیده HTC
» تسخير افق با دوربين ديجيتال بنكيو مدل EI465
» روش هایی برای امنیت بیشتر، یافتن اپلیکیشن های مطمئن و اجتناب از ویروس ها در اندروید - قسمت اول
» نکات کلیدی برای خرید لپ تاپ
» کارت گرافیک های اسوس همراه با بازی روز دنیا DirectCu II با Batman
» اوراکل NoSQL خود را وارد بازار کرد
» آشنایی با دوربین HP S300
» اولین مانیتور ۳D دنیا با پشتیبانی از nVidia 3D VISION 2
» Droid Razr باریک ترین گوشی هوشمند جهان محصول موتورولا
» بررسی فناوری عینکهای سه بعدی
» گوگل ظاهر سرویس Gmail را تغییر می دهد
» آموزش تغییر رمز عبور ویندوز 7 و ویستا بدون دسترسی به رمزعبور قبلی
» بررسی درایو فلش ADATA Nobility S805
» معرفی گوشی هوشمند ال جی Optimus 3D
» بررسی گوشی W8 سونی اریکسون
» این مدیا پلیر را در جیب خود بگذارید
» مشخصات کنسول Wii 2 به صورت غیررسمی اعلام شد
» برترین نرم افزارهای امنیتی برای ویندوز ۷ معرفی شدند
» Screenfly یه سایت عالی برای تست قالب وبلاگ/سایت در رزولیشن های مختلف
» معرفی بهترین DVD درایوهای اکسترنال بازار

منوي اصلي

ديکشنري آنلاين

معرفي سايت به دوستان

 
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:


Powered by ParsTools

لينک دوستان

دوست یابی در شهر خود
تبادل لینک هوشمند و سریع با تمام سایت و وبلاگ ها
الکتروتکنیک و الکترونیک
عکس های 18+
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مقالات کامپیوتر و اینترنت و آدرس paria-article.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بانک عکس و گرافيک
سريال هاي نود 32
قالب وبلاگ
پارس تولز
عکس - عکس قالب بلاگفا

نويسندگان

خوش آمديد
"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

Sticky Password نرم افزاری برای ایجاد رمزهای عبور و محافظت از آنها

ایجاد رمز عبورهای ۱۰۰ کاراکتری! تکمیل خودکار فرم‌های ثبت‌نام با یک کلیک ماوس، ورود خودکار به سایت‌ها و سرویس‌های مورد علاقه بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور و حفاظت از اطلاعات شخصی شما در بانک‌های اطلاعاتی رمزنگاری شده برخی از امکاناتی است که به‌وسیله این برنامه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ایمیل، وبلاگ شخصی، عضویت در سایت‌های علمی و فرهنگی، حساب‌های بانکی، اینترنت بانک و… از جمله سرویس‌هایی هستند که عضویت و دسترسی به آنها نیازمند رمزعبور است که از جانب شما تعیین می‌شود.



این رمزها با افزایش سرویس‌های تحت کنترل شما، روز‌به‌روز افزایش می‌یابند و به‌خاطر سپردن آنها برای افراد باهوش نیز کار دشواری است! بسیاری از کاربران برای این که رمزهای خود را فراموش نکنند، همه آنها را یکسان می‌کنند که همین کار موجب می‌شود با لو رفتن یکی از رمزها دسترسی به تمام سرویس‌های کاربر امکان‌پذیر شود. نرم‌افزارهای مختلفی برای رفع این مشکل و مدیریت رمزهای عبور طراحی شده‌اند که برخی آنها را در این ویژه‌نامه معرفی کرده‌ایم. این هفته نیز قصد داریم یکی دیگر از این نرم‌افزارها را که امکانات متعددی را در اختیارتان قرار می‌دهد، به شما پیشنهاد کنیم.

مدیریت + کمک‌رسانی

نرم‌افزار قدرتمند Sticky Password شما را قادر می‌سازد تا علاوه بر ایجاد رمز عبورهای پیچیده، از همگی آنها در یک محیط امن و با استفاده از یک رمز اصلی محافظت کنید و همچنین هنگام عضویت در سایت‌های مختلف نیز فرم‌های ثبت‌نام را با یک کلیک تکمیل کنید!

‌‌ـ‌ ایجاد کلمات عبور، رمزنگاری آنها و ذخیره در محیطی امن

‌‌ـ‌ محافظت از شما در برابر سرقت هویت، حملات فیشینگ و کی‌لاگرها

‌‌ـ‌ مدیریت آسان رمز عبور برنامه‌ها و سرویس‌های تحت وب

‌‌ـ‌ تکمیل خودکار فرم‌های عضویت با یک کلیک

‌‌ـ‌ ورود خودکار به سایت‌های مورد علاقه

اینها برخی امکاناتی است که به وسیله این نرم‌افزار در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

شانس سرقت را از خرابکاران بگیرید

با شنیدن خبرهای مختلف درباره خطراتی که روزانه در محیط اینترنت، ما را تهدید می‌کنند، نمی‌توانید بحث امنیت در اینترنت را ساده بگیرید و از کنار آن بگذرید؛ چرا که یک اشتباه کوچک می‌تواند صدمات جبران‌نا‌پذیری را برای شما به‌همراه داشته باشد. از این رو محافظت از رمز عبورها، هویت شخصی و… اهمیت بسیار زیادی دارد که نرم‌افزار Sticky Password نیز به‌همین منظور طراحی شده است.به‌کمک این نرم‌افزار، رمز عبورها و اطلاعات شخصی شما در یک بانک اطلاعاتی رمزنگاری شده ذخیره می‌شود و این اطمینان به شما داده می‌شود که رمزهایتان به‌هیچ‌وجه در اختیار افراد ناشناس قرار نخواهد گرفت.

همچنین این نرم‌افزار عملیات ورود به سایت‌های موردعلاقه شما را به‌طور خودکار به‌انجام می‌رساند تا علاوه بر صرفه‌جویی در وقت شما، حتی اگر به اشتباه اطلاعات ورود به سایت موردعلاقه‌تان را در سایت‌های مخرب یا جعلی به‌کار ببرید، از اطلاعات شما محافظت می‌کند.ایجاد رمز عبورهای طولانی (شامل ۵، ۱۰، ۳۰ و حتی بیش از ۱۰۰ کاراکتر)، بی‌معنی و منحصر‌به‌فرد از دیگر امکاناتی است که این برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد.

وقت طلاست

روز‌به‌روز ارزش طلا در بازارهای جهانی افزایش می‌یابد و این نشانه آن است که وقت شما هر روز گرانبهاتر می‌شود. نرم‌افزار Sticky Password نیز برای حفظ این ارزش طراحی شده است و شما را قادر می‌سازد تا براحتی فرم‌های عضویت در سایت‌های مختلف را تکمیل کنید. به‌کمک این برنامه می‌توانید طولانی‌ترین فرم‌ها را که برای پرکردن آنها به ده‌ها دقیقه وقت نیاز است، در چند ثانیه و بدون هیچ‌گونه خطای تایپی تکمیل کنید!

برای استفاده از این قابلیت می‌بایست یک‌بار اطلاعات مورد نیاز برای عضویت در سایت‌های مختلف را در بانک اطلاعاتی برنامه به‌ثبت برسانید. پس از آن، اطلاعات شما رمزنگاری شده و هر زمان که به آ‌نها نیاز باشد، با توجه به اطلاعات درخواستی در فرم‌های ثبت‌نام، آنها را مورد استفاده قرار می‌دهد و بیش از هزاران فرم با همان اطلاعات اولیه برای شما تکمیل می‌شود.

مدیریت هوشمندانه

حفظ رمز عبورهای مختلف در بانک اطلاعاتی رمزنگاری شده و به‌کارگیری آنها در مواقع ضروری از مهم‌ترین امکانات این نرم‌افزار است. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید هزاران رمز عبور مختلف را در یک بانک اطلاعاتی کاملا امن که با یک رمز اصلی محافظت می‌شود، ذخیره کنید و هنگام ورود به سایت‌های مختلف نیز بدون به‌خاطرآوری رمز عبور و حتی بدون وارد کردن آن، عملیات ورود را به‌طور خودکار به‌انجام برسانید. نرم‌افزار فوق از مرورگرهای مختلفی همچون اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، کروم، اپرا و همچنین نرم‌افزارهای گوناگونی اعم از یاهو مسنجر، اسکایپ، آی‌تونز و… پشتیبانی می‌کند و براحتی عملیات ورود خودکار در آنها را برای شما انجام می‌دهد.

همیشه با شما

این نرم‌افزار یک نسخه قابل حمل نیز در خود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا بانک اطلاعاتی رمز عبورهای خود را همیشه و همه جا در حافظه فلش خود به‌همراه داشته باشید. به ‌این ترتیب می‌توانید هر زمان که بخواهید، به رمز عبورهای پیچیده خود دسترسی داشته باشید و براحتی از آنها استفاده کنید.

به نقل از برسام
 


اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: